Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Fortsett shoppingen

Eksklusivt tilbud

Hvis du er ny kunde, kan du spare 150 kroner på bestillingen din ved å melde deg på nyhetsbrevet vårt

Help center

BESTILLING

Hvor finner jeg ordrenummeret mitt?

Ordrenummeret finner du øverst i ordrebekreftelsen, som du mottar i innboksen din kort tid etter at du har lagt inn bestillingen.

Det har følgende format: #1234.

Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen, kan du sjekke spamfilteret ditt eller kontakte vår kundeservice.

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Ta kontakt med vår kundeservice så snart som mulig på kundeservice@street-bill.no. Hvis bestillingen allerede er sendt, kan den ikke endres eller kanselleres.

Jeg har kun fått en ordrebekreftelse?

Hvis du ikke har mottatt noe annet enn en ordrebekreftelse, og det har gått flere dager siden du la inn bestillingen, skyldes det sannsynligvis at bestillingen din inneholder bestillingsvarer. Det er en estimert leveringstid på henholdsvis 6-17 virkedager og 6-21 virkedager for denne typen varer.

Du kan se den aktuelle leveringstiden for et produkt ved å velge størrelse.

Bestillingsvarer håndteres på en helt annen måte enn lagervarer, og det kan være lurt å lese mer om håndteringen av bestillingsvarer.

Er det noen skjulte gebyrer på bestillingen min?

Det er ingen skjulte avgifter eller kostnader som moms eller toll som legges til bestillingen din. Vi tar oss av alle kostnader der det er aktuelt. Dette betyr at prisen du betaler til slutt alltid er den endelige prisen.

Dette betyr at prisen du betaler på nettstedet alltid er den endelige prisen.

LEVERING

Hvor lang tid tar leveringen?

Leveringstidene er veiledende og avhenger av om du har bestilt en lagervare eller en bestillingsvare.

Lagervarer: 1-2 virkedager
Bestillingsvarer: 6-15 virkedager / 6-21 virkedager

Du kan se de faktiske leveringstidene på det enkelte produktet når du velger størrelse.

Kan jeg velge internasjonal levering?

Vi sender kun til Norge via denne nettsiden. Hvis du kommer fra et annet land enn Norge, kan du besøke vår danske side www.street-bill.dk, som tilbyr levering til en lang rekke land.

Hvilken kurér sender dere med?

Vi sender med UPS til Norge, og levering til den adressen som oppgis i forbindelse med bestillingen din, vil alltid bli forsøkt.

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil du få muligheten til å få ordren levert på nytt eller få den sendt til nærmeste utleveringssted.

RETUR

Kan jeg returnere bestillingen?

Hos STREET BILL har du 30 dagers returrett. Perioden starter fra den dagen du mottar bestillingen din.

Hvordan returnerer jeg en vare?

For å returnere en vare bruker du returportalen vår, der du enkelt kan opprette en returetikett og følge instruksjonene.

Kan jeg bytte en vare i stedet for å returnere den?

Alle bestillinger som returneres, vil bli refundert. Hvis du ønsker en annen størrelse eller et annet produkt, må du legge inn en ny bestilling.

Trenger jeg en skriver for å returnere?

Det er nødvendig å ha tilgang til en skriver for å kunne returnere, da returetiketten kun kan skrives ut via skriveren.

PRODUKTENE VÅRE

Selger dere ekte produkter?

Ja, alle produktene våre er garantert autentiske. Vi samarbeider med pålitelige leverandører og gjennomfører en grundig verifiseringsprosess for å sikre at hvert produkt er ekte.

Du kan se vår grundige verifiseringsprosess.

Hvordan vet jeg om en vare er på lager eller på bestilling?

Velg din størrelse fra størrelsesmenyen på produktsiden for å se om varen er på bestilling eller på lager. Når du har valgt størrelse, ser du om varen er på lager eller i bestilling.

Du kan også velge å lese mer om hva som ligger bak håndteringen av bestillingsvarer.

Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal velge?

Vi tilbyr vanligvis en detaljert størrelsesguide på produktene våre for å hjelpe deg med å velge riktig størrelse.

Det kan være noen produkter som ikke har en størrelsesguide vedlagt. Hvis du har spørsmål om valg av riktig størrelse for disse produktene, kan du kontakte oss.

KUNDESERVICE

Hvordan kontakter jeg dere?

Du kan kontakte oss via e-post på kundeservice@street-bill.no. Vi forsøker å svare på alle henvendelser innen 24 timer på hverdager.

Alternativt kan du kontakte oss via live chat på hverdager kl. 10-17, som du får tilgang til via ikonet nederst til høyre på siden.

Kan du ikke ringe kundeservicen?

Det er ikke mulig å ringe vår kundeservice. Vennligst bruk live chat-funksjonen eller send en e-post.

CLUB STREET BILL

Hva er et kundelojalitetsprogram?

Hos STREET BILL tjener du poeng hver gang du handler, forutsatt at du er innlogget og har en registrert konto på nettsiden vår. Når du har opptjent nok poeng, kan du bruke dem til å få rabatter på fremtidige kjøp.

Vårt lojalitetsprogram er designet for å gi deg ekstra fordeler, slik at du kan få mer ut av dine kjøp. Bli med i Club STREET BILL og begynn å tjene poeng i dag.

Hvor kan jeg se mine poeng?

Når du er logget inn i kassen, har du mulighet til å velge hvor mange poeng du ønsker å løse inn for en rabattkode. Rabatten blir automatisk lagt til i bestillingen din i etterkant.

Hvordan blir jeg VIP?

Du får 3 poeng for hver krone du bruker - både på nett og i butikk. For hver 200 poeng har du opptjent en rabatt på kr 1 som du kan bruke på din neste bestilling.

Med de opptjente poengene dine kan du spare penger på ALLE produkter.

Hva kan jeg bruke mine poeng til?

I tillegg til å spare penger gjennom poeng, har vi også et VIP-program der du kan sikre deg ekstra fordeler.

Vi skiller mellom 5 nivåer

  • STREET - 0 kr.
  • BLOCK - 10 000 kr.
  • STUDIO - 20 000 kr.
  • CREW - 30 000 kr.
  • FAMILY - 50 000 kr.

Bruk det nødvendige beløpet, og du rykker opp til neste nivå og får enda bedre fordeler - automatisk.

Din lojalitet belønnes med permanente fordeler avhengig av hvilket nivå du er på:

  • Gratis frakt
    Prosentvise rabatter på fremtidige bestillinger
  • Eksklusive tilbud kun for våre medlemmer

REKLAMASJON

Hvordan oppretter jeg en reklamasjon?

Slik gjør du det:

  1. Gå til siden «Kontakt oss» og gi oss beskjed om at du ønsker å klage på en vare
  2. Oppgi ordrenummeret ditt og beskriv feilen du har opplevd
  3. Legg ved bilder av feilen. For at vi skal kunne vurdere reklamasjonen på best mulig måte, bør bildene være tydelige, tatt fra flere vinkler og i godt lys

Når vi har mottatt reklamasjonen din, vil vi bruke bildene til å vurdere om det dreier seg om en produksjonsfeil som dekkes av garantien. Hvis produktet viser seg å være defekt, sender vi deg en fraktetikett slik at du kan returnere produktet til oss for inspeksjon.

Vær oppmerksom på dette:

Slitasje, skader eller defekter som skyldes feil bruk av produktet, kan ikke godtas som reklamasjonskrav.

Vi gjør vårt beste for å sikre at alle reklamasjoner håndteres raskt og effektivt, slik at du kan få den riktige løsningen.

BUTIK

Har dere en fysisk butikk?

Vi har en fysisk butikk i Aarhus, Danmark på adressen Thorvaldsensgade 33a. Åpningstidene for butikken er:

Man - fre: 12:00 - 17:00
Lørdag: 11:00 - 15:00
Helligdager: Stengt

ARCHIVE OFFERS

Hva er Archive Offers?

I vår kolleksjon med Archive Offers finner du et utvalg av lagervarer til nedsatte priser. Antall enheter er begrenset, og tilbudene avsluttes når en vare er utsolgt.

Felles for alle produktene er at de kan leveres i løpet av 2-5 virkedager.

Interessen er stor, så vi anbefaler at du slår til så snart du finner noe som faller i din smak.